Zákaznický portál TSDB

Vážení zákazníci,

již od 2/2022 na adrese https://portal.tsdb.cz/ naleznete portál ohledně vašich služeb v oblasti Vodovody a kanalizace.

Po úvodní registraci zde naleznete kompletní seznam a historii vašich odběrných míst, plateb a nahlášení odečtů.

Přidali jsme online oznámení odstávek a elektronické objednávky našich služeb.

V budoucnu bude rozšiřován o další služby. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat s připomínkami.

 

Vaše TSDB

Článek do obecních periodik:

Pokud chcete mít přehled o spotřebě vody, fakturách i dalších informacích týkajících se „vaší“ vody, můžete využívat zákaznický portál, který pro vás spustily Technické služby Dolnobřežanska, s.r.o. na svých webových stránkách www.tsdb.cz . Jednoduše řečeno, získáte přehled o svém účtu služeb týkajících se vodovodů a kanalizací.  Je to velice přehledná a uživatelsky vstřícná webová aplikace, jejíž využívání je bezplatné a přináší celou řadu výhod.

Co získáte přístupem do portálu

Říká se „co nekontroluješ, to neřídíš“ a tak je jistě i pro vás na prvním místě to, že máte přehled o vaší spotřebě vody, o vašem odběrném místě, případně o všech vašich odběrných místech, pokud jste například firma. V sekci faktury vidíte veškeré faktury včetně zálohových za všechny  subjekty, které jsou přihlášeny k účtu – tedy všechna odběrná místa a stavy. Zároveň u každé faktury vidíte, kdy byla vystavena a na jakou částku, zda je zaplacená či nikoliv. Pokud zbývá uhradit celou částku a nebo její část, nabízí se i QR kód, prostřednictvím kterého můžete vše zaplatit.

 

Máte zde také k dispozici  informace o odečtech spotřeby, a prostřednictvím portálu můžete nahlásit stav vodoměru. V těch obcích, kde mají již vodoměry s dálkovým odečtem spotřeby, tak probíhá odečet dálkově a je třeba nahlásit stav jen podružných vodoměrů. Tam, kde vodoměry s dálkovým odečtem nejsou, má každý dvě možnosti. Buď platit čtvrtletně částku odhadnutou dle spotřeby, kterou odečítají pracovníci TSDB jedenkrát ročně, a nebo může ¨každý sám provést tzv. samoodečet a čtvrtletně nahlásit spotřebu  prostřednictvím portálu. Tu pracovníci TSDB ověří a zanesou do systému.

 

Hlavní výhody zákaznického portálu:

  • sledování spotřeby vody,
  • faktury na jednom místě,
  • vlastní odečítání vodoměru tam, kde nejsou vodoměry s dálkovým odečtem.
  • přehled o odstávkách
  • objednávka dalších služeb

 

Jednoduchá registrace

Po spuštění webové stránky (www.tsdb.cz) se do zákaznického portálu velice jednoduše zaregistrujete. Stačí, když si vezmete k ruce jakoukoliv fakturu za vodu a pro registraci zadáte její číslo. Systém si sám načte vaše údaje a nabídne vám, jakým způsobem chcete zaslat registrační kód.  Buď si vyberete SMS a nebo e-mail a během několika sekund vám přijde registrační kód. Ten zadáte do příslušného políčka a tím máte jednoduše založený účet v zákaznickém portále, který pak kdykoliv najdete na webu TSDB  pod ikonkou nazvanou  „Můj VaK“. V případě problému s registrací se můžete obrátit na příslušné zákaznické centrum TSDB dle vaší obce. (Vestec, Vrané, Březová-Oleško tel.: 734 202 577 / Psáry, Dolní Jirčany, Dolní Břežany, Lhota, Zálepy tel.: 734 485 495).

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář