Zákaznický portál TSDB
Vážení zákazníci,
již od 2/2022 na adrese https://portal.tsdb.cz/ naleznete portál ohledně vašich služeb v oblasti Vodovody a kanalizace.
Po úvodní registraci zde naleznete kompletní seznam a historii vašich odběrných míst, plateb a nahlášení odečtů.
Přidali jsme online oznámení odstávek a elektronické objednávky našich služeb.
V budoucnu bude rozšiřován o další služby. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat s připomínkami.
Vaše TSDB
Článek do obecních periodik:
Pokud chcete mít přehled o spotřebě vody, fakturách i dalších informacích týkajících se „vaší“ vody, můžete využívat zákaznický portál, který pro vás spustily Technické služby Dolnobřežanska, s.r.o. na svých webových stránkách www.tsdb.cz . Jednoduše řečeno, získáte přehled o svém účtu služeb týkajících se vodovodů a kanalizací. Je to velice přehledná a uživatelsky vstřícná webová aplikace, jejíž využívání je bezplatné a přináší celou řadu výhod.
Co získáte přístupem do portálu
Říká se „co nekontroluješ, to neřídíš“ a tak je jistě i pro vás na prvním místě to, že máte přehled o vaší spotřebě vody, o vašem odběrném místě, případně o všech vašich odběrných místech, pokud jste například firma. V sekci faktury vidíte veškeré faktury včetně zálohových za všechny subjekty, které jsou přihlášeny k účtu – tedy všechna odběrná místa a stavy. Zároveň u každé faktury vidíte, kdy byla vystavena a na jakou částku, zda je zaplacená či nikoliv. Pokud zbývá uhradit celou částku a nebo její část, nabízí se i QR kód, prostřednictvím kterého můžete vše zaplatit.
Máte zde také k dispozici informace o odečtech spotřeby, a prostřednictvím portálu můžete nahlásit stav vodoměru. V těch obcích, kde mají již vodoměry s dálkovým odečtem spotřeby, tak probíhá odečet dálkově a je třeba nahlásit stav jen podružných vodoměrů. Tam, kde vodoměry s dálkovým odečtem nejsou, má každý dvě možnosti. Buď platit čtvrtletně částku odhadnutou dle spotřeby, kterou odečítají pracovníci TSDB jedenkrát ročně, a nebo může ¨každý sám provést tzv. samoodečet a čtvrtletně nahlásit spotřebu prostřednictvím portálu. Tu pracovníci TSDB ověří a zanesou do systému.
Hlavní výhody zákaznického portálu:
- sledování spotřeby vody,
- faktury na jednom místě,
- vlastní odečítání vodoměru tam, kde nejsou vodoměry s dálkovým odečtem.
- přehled o odstávkách
- objednávka dalších služeb
Jednoduchá registrace
Po spuštění webové stránky (www.tsdb.cz) se do zákaznického portálu velice jednoduše zaregistrujete. Stačí, když si vezmete k ruce jakoukoliv fakturu za vodu a pro registraci zadáte její číslo. Systém si sám načte vaše údaje a nabídne vám, jakým způsobem chcete zaslat registrační kód. Buď si vyberete SMS a nebo e-mail a během několika sekund vám přijde registrační kód. Ten zadáte do příslušného políčka a tím máte jednoduše založený účet v zákaznickém portále, který pak kdykoliv najdete na webu TSDB pod ikonkou nazvanou „Můj VaK“. V případě problému s registrací se můžete obrátit na příslušné zákaznické centrum TSDB dle vaší obce. (Vestec, Vrané, Březová-Oleško tel.: 734 202 577 / Psáry, Dolní Jirčany, Dolní Břežany, Lhota, Zálepy tel.: 734 485 495).